Ett bra tag sen....

Hejsan alla glad, var ett riktigt bra tag sen nu när jag skrev här på min blogg,

har hänt endel faktis, ska flytta 1 november till en tvåa på hertig karls allé super nöjd måste ja säga=)

Precis lagom för mig..

Har köpt massa fint till lägenhet nu, ikea är ju faktis bäst måste jag säga, köpte hur mycket som helst och fich för 2200 menar att de kan ju inte bli bättre..

Mitt hem kommer bli så fint när allt är på plats:)

Har köpt en soffa för ett bra pris 4995 kr, en fin brun två sits med divan, är super nöjd så den ska jag hämta ut några dagar innan flytten..

Hittade ett jätte fint bord ute på ikea i brun svart, som kostar 1600, plus stol 349, men sen så hade mamma tydligen 6 bruna stolar, och då tänkte jag köpa stolsöverdrag till dom sex i vita, å i stället för jag skulle köpa det på ikea så skule de ligga på 3000 nåt, så blir det 2494 tack vare stolarna =) de bästa är ju att göra de så snyggt som möjligt men endå billigt:)

så tänkte lägga upp på hur de ska se ut, å det ska jag ha i vardagsrummet.





så där, vad tycker ni=) gör jag någe bra kap?


kramar EJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0