Körkort?

Jaha somnade en sväng nyss behövs ibland kan jag säga,

Körkort! HUR bra är det inte att ha ett körkort! inte så jäkla lätt, hur ska man ha ork, kostar en del faktis....

Men nu jävlar blir det andra bullar, så min pappa ska boka tid hos bilskolan nästa lördag, och gå på en kurs, jag behöver inte det, för jag har redan gjort det, så jag kan köra lite med han, och så ska jag skriva in mig på bilskolan, gäller bara att vara på tipp topp, den där jävla boken säge rjag bara man somnar ju, men som sagt har man gått i skolan i hundra som det känns som så ska man nog klara av det här med, gäller bara att peppa sig, för jag ska ha mitt körkort, och aldrig mera åka en bussjävel!!! är så trött på det, och bara kunna ta mig vart jag vill , och själv faktis!!! Fatta vilken härlig känsla, och den ska ja få uppleva!!!


PUss på er alla ha en fortsatt trevlig onsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0