SOool

Heeeej! har varit ute och gott med mamma , johanna min syster och hennes son theodor=) det var fint att gå ut idag, fräscht , Solen sken verkligen fint idag...

och nu sitter jag  här igen ....

Sitter kollar runt på H&M som jag gör typ varje dag, dom har mycket fint där, och alltid blir man lika kär när deras höst kollektioner och vår kollektioner kommer ut;))

I höstas köpte jag en riktigt snygg klänning där i från som var lite bling bling:) det som var synd med den var att det bara rasa i från den, så när min syster mia hade en fest i höstas, så kom det massa svarta prickar på en hennes vita soffa, och till och med personerna som vara där skratta åt varandra för dom hade prickar i hela ansiket haha tyckte jag var väldigt kul;))) Däremot min syster tyckte det inte var så kul dagen efter när hon fick dammsuga henne soffa och hennes golv faktis och kanske henne ansikte hahaha;)

Men ialla fall tänkte lägga ut några bilder på den =)))







Där är snyggingen till klänning;))) Väldigt festlig tycker ja=))

Kramar EJ

Kommentarer
Postat av: D

SSSSSSSSmoking hot, baby ;)

2011-02-11 @ 03:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0