? Hårfärg?

Har ju alltid haft ett intresse med att byta hårfärg, Men sen har man ju alltid en som man passar bäst i och som man känner sig snyggast och verkligen sig själv i, men ibland så tycker jag faktis att man kan byta lite så där hur man känner och så, och kanske årstiden också, men som sagt har nog typ haft alla färger, förutom grönt hehe.

Men det jag skulle komma till är ju att jag nyligen färgade jag håret till brunt, och innan det färgade jag det svart, men eftersom det är otroligt svårt att behålla den svarta färgen och nu när det börjar bli ljusare tider så kände jag att jag ville ha en färg som man slipper oroa sig så mycket att man måste färga den, och skonsamt för håret, solen är ju bra för håret, kan ju vara skönt att slippa att behöva färga håret varannan vecka, men hade ju jus ett bra tag så kan vara därför den svarta inte håll så bra.  Men sen råkade jag hitta dom är skit snygga bilderna på kate moss..... och då blev jag verkligen sugen att färga mörkbrunt igen, för det är sån läcker färg!! Det passar till alla kläder och det känns bra på något sett, men sen är det fint med brunt med.... Nästan så jag blev kär faktis hehe;)


Vouge italian



Riktig snygg!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0