.........

Hejsan!!!

har precis kommit hem ifrån stan, varit där med min ida=) vi hade jätte trevligt, hon skulle lämna in lite papper till arbetsförmedligen, gick ju bra, på vägen dit, när vi skulle precis gå över övergångstället hade han kört för långt fram eller på övergånstället om jag ska förklara mig rätt idiot, synd att polisen inte gav han böter, plus en annan idiot som var mera pucko än den andra, smsade när han körde så pang sa det så körde han rakt in i en taxi, Varför, varför smsar man när man kör bil,!! kan ju hända hur mycket olyckor som helst, märkte ju precis det... rätt åt han, skulle skämmas..

Det var väldigt kalla ute måste jag säga men lite mysigt att det snöa, köpte smink och hårfärg idag, så nu sitter jag här med hårfärg i huvudet, och ska ta ut det när som helst, ska bli mörkbrunt, men är helt svart i huvudet nu, men men det återstår och ser som sagt;) lägger upp nån bild sen kanske...


Pusspuss Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0