......

Hejsan......

Nu var det kväll och sitter framför datan igen , känns ju lite bättre än vad det gjorde förut...


Har testat att sätta upp mitt hår idag, för att se om jag skulle passa i väldigt kort hår, lite roligt, det är skit snyggt att ha kort hår, men det skulle inte kännas som jag, om inte jag hade långt hår skulle jag knappt inte våga gå ut, kanske är nån slags trygghet med det långa, eller är jag helt enkelt enformig bara .. kan ju vara så också... men tycker att l¨ångt hår är fint=)

Tänkte visa upp några bilder









När jag handlar kläder osv , s¨tycke rjag att att märket på saken jag köper som är viktigt beror på om det är smink i för sig, men när det handlar om kläder också , är det alltid kul att hitta snyggt men för bra pris därför tänkte jag lägga upp en bild på två klänningar som jag skulle beställa i från H&M hemsida båda kostade 400 kr st,
men väntade med det, så det inte bara blev impuls för det var jag expert på att göra förr köpa köpa massa kläder sen ligger dom där inne i garderoben och dammar, så har blivit lite klokare med åren men det är väl så det är när man börjar bli äldre eller nåt hahha..

Men veckan efter hittad ejag dom i affären på H&M precis när jag ska åka ner för trappan , gissa?? Jo då är dom på rea 75 kr st, då är man lite nöjd;);) Vilket kap;)

Sen tänkte jag lägga upp en bild på mig,   en klänning jag köpte i från sommras i höstas för 49 kr, och den jätte röda jackan 198 kr, fast den köpte jag för flera år sen, men funkar fortvarande;)




75 kr styck:) från början 400 :)




lite suddig bild! Älskar dom skorna jag har på mig där, i från Nelly.com bra pris där också 299kr:)
Hade dom på studenten , men var så förståndlig så hade dom bara på dagen å inte på kvällen;) är 13 cm lack!



Önskar jag er en fortsatt trevlig torsdagkväll

Kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0