Godmorgon!

Känner mig forvarande dålig, ont lite runt örorna, halsen ,  och förkyld...

Tänkte ha en sån här dag som kanske gör mig lite mera piggare, än vad jag var i går, orkade ingeting igår..

Så därför tänkte jag ta hand om mig själv, Måla naglar ,  ansiktsmask, skrubba läpparna, fixa ögonbrynen , bleka tänderna, så dom känns lite fräscha...

Har lite tips just om nån vill bleka upp sina tänder lite lätt , http://www.tandblekning.com en jätte bra sida som man kan beställa tar inte långt tid att få hem hellre kanon, nu till våren om man vill få lite fräsch färg på tänderna;) funkar kanon tycker jag..


Kanske lägger upp en bild senare;) nu när jag inte har kinsiska på min kamera;)


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0