!!!

Hej igen, sånt fint väder idag och jag orkade göra mig iordning =) satt ute en sväng också....

Frägade håret vart super nööööjd verkligen, fick en jätte fin choklad brun, och min make up blev bra, testade mitt nya smink jag köpte för 744 kr i måndags, helt värt, man fick med en liten väska clinique med massa fint fint som  var värde 800, jag köper ju då en foundation jämt av det märket, jätte bra för folk som har känslig hy, som jag allergisk emot saker.. känns inte äns att man har på sig den...

Man fick med ett fint läppstift, ögonskugga, mascara, ett serum , ett skrubb medel som man skulle använda 7 dagar , en natt och dag kräm, och så köpte jag solpuder och en foundation då=) serum är ju perfekt, så otroligt bra och make up sätter sig bättre och h¨ller sig bättre så därför tänkte jag lägga upp lite bilder på dom=)








Rekomendar skarpt, ganska dyr, men helt klart värt, produkterna är ganska dryga så dom räcker länge !!


Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0