Godmorgon!

Åå inte mycket i från mig här, förlåt, usch inge kul att läsa den här bloggen, men ialla fall har inte mått så bra, har typ åkt på nån magsjuka, men verka inte hålla sig så länge från det värsta, så ska åka å jobba en sväng senare, sen har jag verkligen ingen aning vad som händer...

Men vem har sagt att måste planera eller veta ....

Orkar inte med sånt längre , är bara jobbigt, ska försöka göra mig i ordning om en stund, just nu sitter jag med marie flätor i håret , det är fint tycker jag!! Eller flätor i alla möjliga upp sättningar är fint, tänkte öägga upp lite bilder på tipsom olika frisyrer med flätor:)


Så ska jag ha till midsommar har jag bestämt:)


Snyggt enkelt en vardag!


Snyggt till fest=)


Den är min favorit , tänkte köra på en sån idag=)


Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0