Hellooooo!

Jaha sitter man här igen!  har inte gjort så mycket idag faktis, har kollat igenom lite i min garderob , man har fullt fullt, och alltid lika roligt att testa tycker jag=) testade lite av min sko samling, Jag älskar skor, är jag på dåligt humör, brukar jag alltid testa mina skor, eller titta runt på nätet så mår man mycket bättre helt plötsligt;) Eller allt som har med kläder och hår och skor och göra, det får mig att bli happy:)

Men ialla fall berättade ju lite om mina röda fina pumps i mitt förra inlägg, som jag tänkte inviga till våren här:) tänkte lägga upp en fin bild på dom=)


Passar perfekt till våren, när allt blomstrar ut=) Från H&M mitt favo ställe!




Kraamar EJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0