Happy valentine <3

Hejsan det var ett tag sen nu, men har inte riktigt haft ork och skrivit heller.

Helgen var mycket fin, jobbade och party i lördags, vi började först hos min fina syster mia, där det var massa fina folk, och sen tog jag ida och mia en taxi till strömpis haha, Där mia trodde att vi åkte limosin eller något, för hon gick verkligen i väg som en diva eller något och inte stängde inte dörren till taxin, ja hon är ju för skön! hon är ju en riktig bitch ingen bråkar med henne! vill jag å ida säga haha var ju en jätte rolig kväll, träffa roliga människor :) hände en liten synd sak där, hade lagt i från mig mobilen;;( men hitta den till slut, så hade en ängel över mig trots allt.....


Sen lämna vi av mia hos sig, sen somna niclas en stund i trapp uppgången , och jesper jag å ida väntar på en taxi hem till niclas hehe, dom badade i hans bubbel pool, för mig räckte det att värma fötterna hehe;) åå ida hade ont i huvudet. och sen låg vi och skratta å flumma oss hela natten typ, vi alla dela säng också lite mindre skönt, men var väl mysigt;) gick å la sju kanske haha, vaknade elva mådde skit, hehe å resten av dagen, åkte hem en sväng till mia och sen hämta ida mig , hahha vi sa inte mycket på vägen hem;) Så söt var hon..

Och nu  är det måndag och alla <3 dag!

Säger bara att man kan ha lika mysigt som singel som förhållande, och man ska inte var deppig över det... Eller så skiter man i alla <3 dag helt också om man vill, behöver inte göra så stor sak av det, behöver inte visa något speciellt idag, kan man väl göra alla andra dagar också tycker jag!

SKa i alla fall fira min alla <3 dag med min syster mia, pappa en sväng och Mamma. Vi ska äta grillad fläskfilé med hasselbaks med grönpepparsås, fast maten sköter mamma tack!;)


Så jag önskar er alla en fin alla hjärstansdag!


Kramar !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0