Godmorgon!

Ja men här ha det ju hänt mycket!!! Förlåt ännu en gång.....

Ska försöka bli lite bättre;) nej men igår gick jag upp i tid, kan ju vara skönt! 7.30 gick jag upp, åkte in för att träffa syster mia, öppnade hennes dörr och där låg ett litet sött troll;) Hon gjorde i ordning sig å sen gick upp till stan, men båda hade typ ingen lust för det ska ju snöa hela jävla tiden, sluta snöa det förstör mitt hår;))

Sen efter det åkte ja och träffa en jesper;) en väldigt söt och rolig jesper haha! Vi ha det mysigt i alla fall!!! Men nu ligger han magsjuk stackars han!!!

och nu sitter jag här funderar på att gå ut och gå, eller kanske borde göra mig iording typ duscha i kallt vatten, så jag blir vaken! Kan vara skönt faktis!!!









Kramar

Kommentarer
Postat av: jojo

Jesper ett sånt fint namn han har..det kan ju inte bli fel ;) haha



-Jo, tänkte just föreslå att vi kan gå ut o gå imorn..men då jobbar du ju! Men torsdag kan vi gå ut o gå på! =) Ta med Jeppe, menas theo är på dagis!



Var det du som drog med smittan till Jesper? hahaha ;p

KRAM!!

2011-02-22 @ 19:39:46
URL: http://johannajanssonnorberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja han har ju verkligen ett fint namn=)



hehe ja men precis jobbar ju imorgon, men torsdag skulle vi kunna tycker ja:) precis ta med lilla jeppe så han får lite frisk luft=)



Ja tror det hemsk känner jag mig, han är ju skit sjuk heheh;) så de kan gå!



Kramar

2011-02-22 @ 20:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0