En stund för sig själv

Godmorgon, den här dagen känner jag att jag behöver vara för mig själv, känner mig allmänt trött,  och sliten. Har mått illa några dagar och yr i huvudet, håller väl på att bli sjuk.......

Men det ska ju bara ta jätte länge innan det bryter ut...

Men man har ju vissa bra dagar och vissa jobbiga dagar här i livet, bara orka igenom dom dåliga...

Och dålig påå att blogga har jag också varit, det var ju inte som först bi början, men det verkar ju gå i periodvis. känner inte för att jag orkar inte just nu riktigt, men i alla fall.....


Slänger upp bilder på brigitte bardot , för hon är den snyggaste kvinnan som finns tycker jag! och hon ger inspiration..




Vacker!






Dom här tre ska jag förstora upp, så jag får dom på min vägg! fiint!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0