-

Neämen Godmorgon världen, känner yr i huvvudet fortvarande, sen i går natt och i natt har jag inte sovit mycket, v'änt mig ungefär 350 gånger känns det som vaknat typ jätte många gånger, känner hur jag ligger och spänner mig och tänker på saker varför?? Jo men vissa perioder får jag det här i mitt liv, jätte jobbigt Ligger och tänker men men endå s¨vet jag inte vad jag ritkigt tänker

Har jobbat för fullt och i dag är det en ledig dag skönt faktis känner mig sliten klagar inte får jobba utan känner mig allmänt sliten, lördagen tog hårt eller sändagen kanske man ska säga, så denna vecka får man visa sig duktig...

Igår träffade jag min Ida en stund innan jag började jobba=) vi hade det mysigt min gumma!

Handlade viktiga saker kände jag, nagelförstärkning, nagelfil, skrubbkräm till ansiktet viktigt,;) Dagkräm, bodylotion och massa annat;)

Och imorse när jag gav min kära kille fruckost 7.30 så tänkte jag att jag skulle aldrig somna om tackar mig själv för att jag gjorde det sen, för solen lyser och den gör ju faktis allt lättare! Vad skulle vi göra utan våra fina sol!


Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0