sjuk

Heeej! det var ett tag sen jag skrev nu, men men så är det med mig , hehe

Just nu är jag sjuk, förkyld, feber, ont i halsen, det är det värsta på sommaren......

och min visdomstand är helt fucked up, så ska till tandläkaren på fredag, är helt svullen blåser och grejer, så får se vad dom gör med mig, hoppas det blir bara bättre....


Nej men igår vaknade jag med som mest, från söndag till natten till måndag , så hemskt, sov hos jesper, och när jag trodde att han hade gått till jobbet så kom han och la sig brevid mig och sa att han stannade hemma idag för han mådde illa och grejer tråkigt, men ändå mysigt, låg vi där sjuka tillsammans <3

Men idag är jag hemma själv och han också.... saknar han jätte mycket..... och nästa vecka ska han åka till bulgarien i en vecka, hur ska det gå???


nej men idag känner jag att jag bara ska titta på massa kläder, och olika frisyrer sånt där som brukar göra mig lite bättre när jag är sjuk..  så varför inte...



Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0