Tatueringar? Killar? Kärlek?vänskap?otrogen?

NU är jag här igen och skriver, men satt lite och tittade på facebook råkade komma in på nån, och ser att den har tatuerat in sitt tjej namn,! Vad är det för en idiot, vem tatuerar in sin tjejs namn eller killes namn, Aldrig skulle jag göra det! Jag gjorde faktis en tatuering för två veckor sen, på min handled, Det står MissJansson;) tycker det är väldigt charmigt  och vet att jag inte kommer ångra det efter som det har med mitt efternamn att göra, men skulle nu gifta mig vill säga, och kanske byter , ja då har jag minne av den tiden jag hette Jansson i efternamn;) Men gifter jag mig, skulle jag gärna vilja att min kille tar mitt efternamn:)

Men tycker ialla fall att det är knäppt, m en som sagt alla får ju göra som dom vill:) så länge man är glad och nöjd!

Och på tal om killar! och kärlek!

Som sagt det har jag lagt åt sidan, för att ju mera man lägger ner det på det, så går det bara åt skogen...

men jag känner mig faktis glad ändå, och vem säger att man måste skaffa kille, jag är ju bara 19 :) Man behöver inte snabba sig, men ibland känner mig sig pressad, och ibland är det nog nyttigt att vara singel tror jag, När man har haft långa förhållande också, man kanske har svikit den också har nån svikit mig, det är ju det värsta som finns när man gör slut, eller att nån bara sticker och inte äns förklarar för än varför, och får inte höra något mera ifrån den.. Känns som nån slår en rakt i ansiktet , och känns som världen går under.... Just för en kille? kan endel tänka,  ja men om man faktis har gillat nån på riktigt så är det väl inte så konstigt....  Men som sagt man kan faktis inte hänga upp sig, ialla fall när man inte är så gammal, för det finns nån för alla, men ibland så har man vissa dagar när man bara känner sig skit, vill bara ligga under täcket, och stiga upp när det sker något ljust.... Men man måste se en mening med allt, ibland funkar det inte, och man ska vara glad också för att det händer..

Förut var jag så negativ också, men har blivit så mycket mera positiv till allt, jag har börjat tänka så här, händer det så är det meningen.. oftast ialla fall! Ialla fall när det har med kärleken och göra med!!

Nej men jag har varit singel nu över ett år tror jag, och det har ändrat mig som människa, positivt alltså, Hittat nya vänner, och hittat en bra vän desutom , Ida, hon är bra vän! Vi har gått i samma klass förut på gymnasiet, samma skola på högstadiet, men aldrig varit kompisar, men sen en dag fann vi varandra:;) och sen dess känner jag att hon är en riktig vän, hon lyssnar på en, ja så som en vän ska vara! känns så skönt!
och det som känns så skönt är att hon är singel också, och därför blir det extra bra för hon förstår exakt hur jag känner mig, och jag henne... Det är så kul tycker jag när båda säger eller förut var vi mera besviken på killar än vad vi är nu tror jag hehe;) Killar är skit, ingeting att ha... Dom är bara dumma i huvudet..... Men fundera faktis på det där , och kan ju vara så att den tiden är inte inne för mig :) Det kommmer Det kommmer;);) Man behöver itne snabba sig så, man kan inte styra vad som ska hända här i livet, får bli som det blir... och så som jag skriver nu, har jag inte äns tänkt på... Andra saker öppnar sig för sina ögon......  Tänkt på också att folk som är svartsjuka, folk som är tillsammans med varandra, fast håller på med andra i smyg...

Menar på är man tillsammans med en som är otroligt svartsjuk, vet man ju att den personen vet hur den brukar göra eller har gjort, och samma som folk som går bakom ryggen på varandra eller en , är inte kär i en utan bara är glad för att ha nån eller är rädd för att vara ensamm, och det här har jag funderat på bara för att när jag har vart på fester, eller förfester så brukar endel säga åå jag har tjej, sen på slutet så ser man den hålla på med nån annan, hmmm du såg så kär ut innan kvällen började;;)) hehe... Men ialla fall tror att många som har ett förhållande är bara vana med att ha varandra..... Min åsikt om det... Kan ju lika gärna ha jävligt fel.......

Nu var det slut snackat om detta....







Lägger ut en sommarbild ifrån min syster 26 årsdag i sommras;) DET VAR VARMT !!! Och soligt<3<3



Kramar EJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0