Man kan inte alltid vara positiv...

Hejsan! känns som att jag får ingen inspiration alls ....

Känner bara att detta väder är så jävla tråkigt rent ut sagt, är verkligen trött på skiten, det kom ju inte lite snö heller. blääää säger jag.

Det blir bara skit av allting, tänkte ju eftersom min syster jobbade till tre idag så tänkt ejag att jag kunde åka in till fyra eller något, nej har faktis inegn lust alls, att gå ut i det här vädret, nej tack.... det snöar och det snöar....

Så hoppas att det här lägger sig och det inte kommer något mera snö, så att skiten hinner försvinna...

Trodde att jag skulle göra ett lite roligare inlägg nu på eftermiddag så här...

Nej men såna dagar har man ju när man inte är på humör alls..

Hoppas på en bättre dag imorgon, och att man vaknar på ett bättre humör när man ska jobba, och lördagen förstås också....

Lördagen ser trevlig ut, blir förfest , utgång, och vem vet kanske nåt mera där haha;) det brukar bli, men helt klart en korv med bröd innan kvällen är slut för mig haha


Ska laga mat nu , och sen ska jag nog titta vad man ska packa ner och ha på sig för party outfit på lördag då;)

sover ju hos syster så... gäller att tänka vad man ska packa, är ju inte den bästa på det heller...

Tror ialla fall att jag ska ha jeans på lördag, men vad ska man ha för skor då, min plan sprack ju när jag vaknade imorse..... Men men det återstår och ser....



Kanske åter kommer sen med lite bättre humör;)


Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0