Lite sur...

Godmorgon!

Vaknade precis, å vad är det jag ser när jag tittar ut genom fönstret snö... Va Faaaan...

Hatar skiten, det gör mig inget om snön ligger kvar till mars eller något, men det behöver inte snöa ialla fall..

Känns som hela dagen blir dålig på grund av snön och det jäkla gråa vädret. usch usch... Hade det varit sol på detta kanske jag hade blivit positiv till det hela..

Ialla fall skulle träfffa min syster idag Mia, men fick ett sms av henne där hon skrev att hon fick jobba, lite tråkigt för att hon och jag skulle gå på stan, men kommer andra dagar, men åker väl in till henne ikväll i stället, jobbar ju imorgon och på lördag!

Nej  nu var det nog här!

ska väl försöka bli glad! Kanske blir det om jag tittar runt en sväng här på internet....


LÄgger upp en bild från i sommras så att man inte ger upp hoppet från att snön kommer försvinna nån dag .........






Och denna fina sommar bild på alex,mia och mig:)


Kramar EJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0