Kallt!!!!!!

Godkväll!

Har jobbat idag , det gick bra, helt otroligt att det var ljust vid sju imorse, en lättnad kanske man slipper vara så jäkla ttrött för det är så mörkt ute!!

Men jätte kallt ute är det verkligen!!!! oj oj oj.... sitter här å fryser i hjäl, skulle vilja ha nån som värmer mig nu, eller nån speciell ialla fall:)

Har varit barnvakt också, för mina goaste ungar, jesper och theo!!! för min kära syster å min svågel skulle på bio och vara lite för sig själva som dom behöver <3 tycker jag dom gjorde rätt=) En som ska rycka av mig håret å en som hoppar på en!! Ja dom är roliga dom där små!!! Ungar kan gör en glad en vad vuxna gör emot än heheh;)


Har också funderat på en till tatuering, med en jätte bra text, som stämmer så bra in, som jag har tänkt väldigt mycket på sistonde! Everything happens for a reason! Perfekt !

Sen fråga jag mia förut om vi skulle tatuera in en lite sak för just hon och mig haha, men hon skulle skämas typ och säga det för tatueran, nån kväll i oktober förra håret, så hölll vi på skämta om eller hon började skämta om mina pälsar typ när vi stod as flummiga å fylla utanför nobell, hon började kalla mig för räven och jag henne vanilla ice, därför sa jag att vi borde tatuera in det, men nja hon skämdes hehe får se! VORE JÄVLIGT KUL haha


Nej slut om det ,, nu ska jag väl frysa lite till typ

sov så gott alla fina människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0