Hejsan Hejsan!

Godmorgon , och det är onsdag idag, skööönt, det är sol idag igen känns som våren verkligen är G:) Känns som att det var ett tag sen solen tittade fram så mycket nu=). Och det är ju faktis så att solen gör mycket för mig, glaad som sagt=)

Idag tänkte jag ta en promenad ialla fall, känner mig mera pigg än vad jag har gjort på länge...
åt en nyttig smörgås också, känner att jag har slavrat ganska mycket med mig själv på sistonde, fruckosten, det är ju faktis viktig, men ändå ska man strunta i den!

Att solen kan göra så mycket,  och på tal om sånt här väder, kallt och växlar från minus til plus så är det jätte viktigt att man ska smörja in sig morgon och kväll, sådan läpparna=) inte skönt att känna sig torr i ansiktet.

Har ett annat tips för att få en bättre hy som jag fick höra ifrån tyra banks show för ett tag sen, att man ska dricka 8 glas vatten om dagen. Det hjälps kan jag rekomendera, du får mera luft i ansiktet............Därför täpper porerna igen, men det som gör  hyn och lyster och mindre acne är att äta mycket frukt och grönsaker....







Ta hand om dig!

Nej nu ska jag fixa mig i ordning, och sen röra på mig....

Hörs senare kramar EJ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0