Godmorgon!

Då har man skaffat blogg försöker göra den fin, lite svårt när man inte förstår så mycket av det hela;)
Men lär sig väl sig;) Ska bli spännade om jag kan försöka lyckas med att göra min blogg intressant och kanske en inspirations källa också! vore cäldigt kul tycker jag. Ska jobba på det :)

Ialla fall idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret så såg jag snö! inte så kul, men ialla fall så är det sol ute, och det får ju än att bli gladare, så något positivt med det hela, Vår på G ialla fall.

Man vet ju hur sverige fungerar nu;) så man blir inte lika sur längre!
Längtar väldigt mycket till när all snö försvinner och att man kan använda alla fina skor=)

Har bestämt för mig när vår dagen kommer när man inte behöver använda strumpor längre, ska jag använda ett par jätte fina röda pumps, som jag köpte i höstas men som inte blev till använding, för just den färgen känns som att den passar perfekt för när allt slår ut=)

Kommer en bild på den sen kanske;)


Nu ska jag göra mig iordning och får se vad jag ska göra den här dagen, kanske tar en fin promenad ute i det fina soliga vädret:)

Kramar Emma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0