..........

Heeej

Ber om ursäkt för jag har varit så tråkig att lägga in bilder och typ inte skrivit någe speciellt, men ibland har man ju såna dagar, idag är det så där med faktis, men ska försöka hålla uppe med det här, får inte lägga av nu!

La aldrig upp någon bild på mitt hår i gen så tänkte lägga upp några bilder, skönt att vara väldigt mörk igen, tycker det blir så trist med det där bruna, passar inte till kläder, och nej, men ändå ska man hålla på och färga, fats man vet själv att man kommer tröttna..

Pratade nyss med min syster johanna, Lilla goa theo har vattenkoppor stackars honom, och lilla jesper är magsjuk, så tänkte åka till affären sen, och köpa med något till dom, ialla fall theo , någe godis eller nåt sånt, inte kul när små blir sjuka, det är faktis väldigt synd om dom. Hoppas ni blir bättre snart mina goa <3


Ialla fall en förjävla tråkig dag måste jag säga, ska försöka orka baka semlor sen om jag orkar, återstår och ser....





Darkhair;))

Så där då!


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0