Sjuk...

Godmorgon!!

Har kännt mig så otroligt trött på sistonde , och undrat vad det har varit, har vart hemma nån gång för kännt mig febrig,, och sen i natt vaknade upp sån jävla halsont och man ville bara fortsätta tro att det var en dröm eller något för fy fan, men nej när jag vaknade efter klockan sju i morse så vaknade jag fortvarande upp men en sån jävla halsont och örorna gör så otroligt ont för mina halsmandlar är så jäkla tjocka att dom trycks upp,  och det konstiga är att jag har haft ont i örorna ungefär i tre veckor för jävligt rent ut sagt, och den här veckan består av jobb, men nej inge jobb idag inte.... så sug för den här dagen, så nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa upp mig så jag får komma dit så dom kan titta på min hals...


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0