Godmorgon!

Soligt ute, känner mig förkyld hoppas det blir bättre när jag kommer till jobbet..


Sitter och funderar på hårfärger har ju typ svart hår nu, och skulle vara fint med en brun bara, och sen bleker det på med solen jätte fint, men fundera på om man ska ändra lite på håret också får se, har den här hårfärgen ett tag till =)

Man måste ju göra sig fin nu till våren och den fina sommaren som ska bli varm och skön med massa sooool=)

Den här tänkte jag färga =) så den får blekas med solen=)






och denna för 499 kr, ska jag beställa när jag hunnit blivit brun, den kan man både ha till håret och kroppen och ansiktet , och luktar kokos, måste ha den!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0